sobota, 16 września 2017

kartka urodzinowa dla policjanta-wyzwanie essy-floresy

zamówiona kartka -40-stka policjanta. z jajem.

lubicie tworzyć na zamówienie, wg specjalnych wymagań?
dla mnie zawsze to...wyzwanie

trzeba wyjść poza schemat, przyzwyczajenia (ja to zawsze kokardka i sznurek), otworzyć umysł i wymyślić coś, co "zaskoczy"-dopasować do zamawiającego i odbiorcy, bardzo często siegając po nowe techniki i metody.

kiedy zobaczyłam wyzwanie "Essow-floresów" wiedziałam, że moja praca idealnie wpisuje się w to wyzwanie:

więc swoją pracę:




postanowiłam zgłosić na wyzwanie:

https://essy-floresy.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-27-nowe-horyzontychallenge-27.html

zamawiająca stwierdziła, że kartka jest "zajebista"
zobaczymy co na to obdarowany-czy pluszowe kajdanki z futerkiem przypadną mu do gustu?

7 komentarzy:

  1. Dowcipna! Aż się by chciało zobaczyć minę obdarowanego solenizanta ;) Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł fantastyczny i wykonanie w dobrym stylu. Dowcipnie i ze smakiem. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prace są zawsze wyzwaniema Ty wybrnęłaś po mistrzowsku 😉 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka i wykonanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O la la!! Ale interpretacja - rewelacja!! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń