czwartek, 21 września 2017

inspiracja dla i-kropki

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam komplet kartek świątecznych z tekturkami z "I-Kropki".
For today's Inspiration I preparated the set Christmas Cards with chipboards from "I-Kropka"



W pierwszej użyłam pięknych tekturek ze sklepu "I-Kropka" i papieru firmy Graphic45-
At first I used the beautyful chipboards from "I-Kropka" and paper Graphic45-
.









Do zrobienia drugiej kartki użyłam tekturki z aniołkiem....
For the making the secend card I used the chipboards with Angel....


https://i-kropka.com.pl/pl/p/Pierwsza-Gwiazdka-aniolki-male-3-szt./1100





Natomiast trzecia, to kartka jest wykonana z użyciem tekturki "Trzej Królowie"
And the third cards is making with chipboard "The three Kings"









I ostatnia kartka lecz nie poślednia-Zimowy widoczek. Użyłam tekturki I-Kropki w całości.

And last but not least- Winter view. I used the chipboard from I-Kropka all-with each part.





Mam nadzieję, że moje kartki Was zainspirowały i wprowadziły w świąteczny nastrój.
I hope my cards inspirated you and lead in christmas mood.


2 komentarze:

  1. ale piękny wysyp - najbardziej mnie urzekła ta z rękawiczkami - ja zawsze mam problem z takim motywem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki-fakt rękawiczki długo mi chodziły po głowie i nie wiedziałam jak ich użyć-póki nie wpadłam na pomysł, że mogą zawisnąć na gałązce....

    OdpowiedzUsuń